Fes-te voluntari/a

A la Fundació Germà Tomàs Canet necessitem persones voluntàries que ens ajudin a fer realitat els nostres projectes.

Persones generoses, compromeses i disposades a dedicar part del seu temps a ajudar als altres. Si vols sumar-te al nostre equip, omple el formulari i ens posarem en contacte amb tu per informar-te de les ofertes de voluntariat que més encaixin amb el teu perfil.

Cognoms

Telèfon

Població

Data de naixement

Tens experiència en voluntariat? No

Disponibilitat MatinsTardesEntre setmanaCaps de setmana

Perfil professional / habilitats

Per què vols ser voluntari/ria?

En quin projecte estàs interessat/da?

Dret d’informació del tractament de dades de les persones voluntàries: D’acord amb el nou Reglament General de Protecció de Dades (UE) 2016/679 de 27 d’ abril de 2016, que té per objectiu, entre altres, la conscienciació global a tota Europa sobre la privadesa de les dades personals, us informem que el tractament de la informació dels/les usuaris/es té com a finalitat la gestió de les dades de persones aspirants a voluntaris/es. Responsable: Att. Delegat protecció de dades – Fundació Germà Tomàs Canet C. San Benito Menni, 2 08830 Sant Boi de Llobregat (Barcelona). Correu electrònic: ftomascanet@sjd.es. En el cas que hi estigueu en desacord, podeu exercir els drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició per mitjà de l’adreça electrònica ftomascanet@sjd.es, des d’on s’atendrà la vostra petició.